Pastila Alli – Pareri si Efecte

Daca te decizi sa incerci pastilele de slabit Alli, trebuie sa te informezi inainte de toate de efectele pe care acestea le pot avea asupra organismului tau.

Gasesti pastilele Alli in orice farmacie, sau cel putin asa se zice. Nu te increde in lumea care spune ca Alli ar fi un remediu rapid pentru slabit. Pastila Alli te va ajuta sa slabesti doar insotita de miscare si o dieta adecvata, saraca in grasimi.

Daca doriti toate informatiile necesare, cititi articolul intreg despre

Pastila de slabit Alli

5 Responses to Pastila Alli – Pareri si Efecte

  1. Topan Sofia spune:

    Nu las un raspuns ci lansez o intrebare.In situatia in care am diabet(insulino-dependent)pot sa-mi administrez ac pastile? va multumesc anticipat ptr raspuns

  2. nely spune:

    e foarte bun am incercat

  3. mirela spune:

    daca am hipertiroidie, pot sa fac tratament cu alli???

  4. LAURA spune:

    EU AM INCEPUT DE AZI CURA CU PASTILE ALLI MIE CAM FRICA DAR VREAU MACAR 5KG SA DAU JOS SPER CA MRGE SI NU PATESC NIMIC DACA AVETI INFORMATI RASPUNDETI VA ROG MULT

  5. daniela spune:

    intrebare: fac tratament cu memoplus, piascledine,amitriptilina si yogaflex
    as putea sa adiministrez si alli?

Lasă un comentariu